пятница, 20 мая 2022 г.

  «Чому сім’ю називають найбільшим скарбом людини?»

Моя сім’я і дорога родина —

це тато, мама, бабця і дідусь,

сестричка, братик і любов єдина,

і я у них також любити вчусь.

Мені тут тепло, затишно і тихо,

надійно, світло, радісно завжди.

Мене в родині оминає лихо,

з усім на світі я біжу сюди.

Чи радість світла в серденьку буяє,

чи сльози гіркі ллються із очей,

я йду в родину, я ж бо добре знаю,

як люблять у моїй сім’ї дітей.

 Вправа «Я уявляю»

— Заплющте очі, уявіть, що ви ідете вулицею, підходите до свого будинку, піднімаєтесь східцями, відмикаєте дверний замок своїм ключем.

— Кого ви бачите?

— Що ви відчуваєте?

— Діти, хто разом з вами мешкає в одному будинку? (Тато, мама, братик, сестричка.)

Як вас назвати одним словом? (Родина, сім’я.)

— Це найрідніші, найдорожчі на світі люди, які одне одного шанують, люблять і є членами єдиної сім’ї. Родина, мов сонечко, зігріває дитину від народження. Сім’я — це гніздечко любові і тепла для кожного з нас, у ній панує злагода, повага до старших, особливо до дідусів і бабусь. Добре, коли родина весела, дружна, міцна, коли діти слухають дорослих, а дорослі дбають про дітей. Тоді кожному живеться щасливо і радісно.

 Гра «Добираємо слова»

Пропоную вам завершити речення:

- Батьки про своїх дітей... (хвилюються, турбуються, піклуються, дбають).

- Вони донечок і синів... (люблять, голублять, пестять, обіймають, цілують, одягають, навчають, виховують).

- Своїх батьків діти повинні... (любити, поважати, шанувати, слухатися, радувати).

- І мама, і тато засмутяться, якщо їхня дитина буде... (капризувати, вередувати, хворіти, ледарювати).

- Свого меншого братика (сестричку) я буду... (втішати, заспокоювати, колихати, гойдати, розважати, годувати, умивати, вчити).

 

Пташка в рідний край вертає,

Бо тут їй миліше.

Всюди гарно, всюди славно,

Всюди добрі люди,

Краще ж, як у батька й неньки,

Вам ніде не буде.

— А ви знаєте, що існує День Родини? Відзначають його влітку, 8 липня. Символом родини є польова квітка з білими, ніжними пелюстками.

— Як називається ця квітка? (Ромашка.)

Пластилінографія «Квіти любові»

Пропоную подарувати своїм рідним квіти любові. 



Прочитайте вірш «Детимам і Явсесам»

Мала мати два сини,

Дивно звалися вони:

Трохи старший — Детимам,

А молодший — Явсесам.

Явсесам за кожне діло

Бравсь охоче, бравсь уміло:

— Вчусь робити я все сам!

Детимам же тільки хниче

Та щоразу маму кличе:

— Я не вмію... Де ти, мам?..

Явсесам сьогодні зрана

Клеїв іграшки старанно —

Літаки та голуби.

Детимам сидів та хлипав:

— І мені таке зроби!

Детимаму мовить мама:

— Так не гоже, Детимам.

Вчися, синку, в Явсесама,

Пробуй все робити сам.

                  О. Пархоменко

— Чому так називали братів?

— Яких гарних справ, умінь навчили вас мама чи татусь, коли ви працювали разом?


Гра «Запропонуй добру справу»

Поміркуйте про те, чим би вам хотілося зайнятися разом зі своїми найближчими людьми — мамою і татом, чого вони б хотіли навчитися в них, де б їм хотілося побувати разом.

 Обмін інформацією «Які традиції і правила у моїй родині?»

— Різні сім’ї складаються з різної кількості людей. Діти, а зараз я хочу розповісти вам про свою сім’ю. У моїй родині є я, чоловік і син. Ми для сина є батьками. У мене є мама і тато, у чоловіка теж є мама і тато.

— Ким є мої батьки для мого сина?

— А батьки чоловіка ким є?

— Ким є бабуся і дідусь для моєї мами?

— А мені ким доводяться мамині батьки?

— Щасливою сім’ю можна назвати не тільки тоді, коли всі люблять, поважають, розуміють одне одного, турбуються одне про одного, живуть мирно, без сварок, ведуть здоровий спосіб життя, але й тоді, коли зберігають і цінують сімейні традиції.

— Що таке сімейні традиції?

— Які традиції склалися у ваших сім’ях?

Створення малюнка «Герб Родини»

— Сьогодні ми говоримо про родину, сімейні традиції. Нехай кожен із вас придумає і намалює «Герб Родини». На ньому можна зобразити дім, квіти, птахів, сонце, долоні тощо.

Для цього можете скористатися заготовками :









— Які свята у вашій сім’ї є особливо цікавими?

Вправа «Закінчи речення»

- Найулюбленіше свято в сім’ї — це..., тому що...


Наостанок послухайте пісню  «Родина» (муз. і сл. Наталії Май)



Розібрать не можу я, де родина, де сім’я?

То ж запам’ятай, дружок, що рідня — це той зв’язок,

Що від предків наших йде і по крові рід веде.

Дядечки й тітки усі — двоюрідні дідусі,

Їх жінки й чоловіки, ще й племінники меткі.

Рід історію веде, з глибини віків іде.

Родовід свій ти вивчай, древо роду пам’ятай!


Комментариев нет:

Отправить комментарий

 Інформація для батьків : " Батькам про покарання" https://rosinka.org.ua/batkam-pro-pokarannya/