ЧОМУ ПОТРІБНО ОХОРОНЯТИ РОСЛИНИ?
Який у вас сьогодні настрій, оченята в усіх сяють, ніхто не сумує? А що нам ще може поліпшити настрій? (Посмішки, добрі вчинки, подарунки.)
— Подаруйте одне одному свою посмішку.
Слухання й обговорення вірша «Вмійте природу любити»
Вам у походи ходити
І мандрувать, любі діти!
Вмійте ж природу любити,
Кожній стеблинці радіти.
В полі, у лісі, над яром —
Квіти, дерева і трави.
Цвіту не рви задаром,
Гілки не втни для забави!
Оберігайте ж повсюди
Шлях і стежиночку в гаї,—
Все те окрасою буде
Нашого рідного краю.
П. Сиченко
— З яким проханням звертається
до нас поет?
— Які поради дає автор?
— Чому потрібно оберігати
квіти, дерева і трави?
— Як ви розумієте слова:
«Вмійте природу любити»?
— Яке значення мають рослини
для тварин? (Рослини дають кисень, є притулком, їжею, ліками.)
— А яке значення мають рослини
для людини? (Людина отримує від рослин кисень, їжу, ліки, тканини — льон,
бавовну, деревину.)
— Діти, чи можна рвати квіти?
Чому?
Слухання й обговорення
оповідання «Конвалія в саду»
Петрик уранці прийшов у сад і
побачив конвалію. Зачарований дивною красою квітки, хлопчик довго стояв перед
нею. «Зірву квітку, поставлю у вазу на столі,— подумав Петрик,— красиво буде в
кімнаті».
Він простягнув руку, щоб
зірвати квітку, та враз уявив, що ж станеться із садом без конвалії? Затулив
долонями квітку — і в саду стало похмуро і незатишно. На зелені листки впала
сіра тінь, замовкли пташки.
Петрик розтулив долоні — і на
деревах знову почувся пташиний спів.
«Он яка ти, дивовижна квітко,—
подумав Петрик.— Хіба ж можна тебе
зривати й нести до кімнати?»
В. Сухомлинський
— Чи сподобалося вам
оповідання?
— Як би ви вчинили на місці
Петрика?
Гра «Так чи ні?»
— Розкажіть,
як ви піклуєтеся про рослини, хто і що загрожує рослинам?
Лепбук «Світ рослин»
Зробить летбук про рослини
Комментариев нет:
Отправить комментарий