среда, 21 апреля 2021 г.

                                                 ТРАДИЦІЇ У МОЇЙ РОДИНІ

Вітання.

Здрастуй, Небо! 

Здрастуй, Сонце! 

Здрастуй, Земля! 

Здрастуй, наша велика родина! 

«Які традиції і правила у моїй родині?»

— Різні сім’ї складаються з різної кількості людей. Діти, а зараз я хочу розповісти вам про свою сім’ю. У моїй родині є я, чоловік і син. Ми для сина є батьками. У мене є мама і тато, у чоловіка лише є мама .

— Ким є мої батьки для мого сина?

— А батьки чоловіка ким є?

— Ким є бабуся і дідусь для моєї мами?

— А мені ким доводяться мамині батьки?

— Щасливою сім’ю можна назвати не тільки тоді, коли всі люблять, поважають, розуміють одне одного, турбуються одне про одного, живуть мирно, без сварок, ведуть здоровий спосіб життя, але й тоді, коли зберігають і цінують сімейні традиції.

— Що таке сімейні традиції?

— Які традиції склалися у ваших сім’ях?

Вправа «Робимо разом»

Діти, називаіть різні справи, що в ваших родинах виконують спільно. Наприклад, члени родини всі разом проводять канікули, готують святковий обід, купують речі тощо.

А тепер називаіть різні справи, що в ваших родинах не виконують спільно (наприклад, кожен сам прибирає свою кімнату, усі лягають спати в різний час, усі по-різному проводять вихідні тощо).

Створення малюнка «Герб Родини»

— Сьогодні ми говоримо про родину, сімейні традиції. Нехай кожен із вас придумає і намалює «Герб Родини». На ньому можна зобразити дім, квіти, птахів, сонце, долоні тощо. 

Під час малювання можете використовувати заготовочки:








— Які свята у вашій сім’ї є особливо цікавими?

Вправа «Закінчи речення»

- Найулюбленіше свято в сім’ї — це..., тому що...

 Лабіринти 

Спробуйте пограти в цікаву гру. Розгадати лабіринти:













Комментариев нет:

Отправить комментарий

 Інформація для батьків : " Батькам про покарання" https://rosinka.org.ua/batkam-pro-pokarannya/