понедельник, 19 апреля 2021 г.

                                                         МОЯ РОДИНА

ЧОМУ СІМ’Ю НАЗИВАЮТЬ НАЙБІЛЬШИМ СКАРБОМ ЛЮДИНИ?

 

 «Наше коло, мов сім’я»

Наше коло, мов сім’я.

Друзі ми: і ти, і я.

Ми — одна сім’я.

Наше коло, мов сім’я.

Друзі ми: і ти, і я.

Обніми сусіда зліва.

Обніми сусіда справа.

Ми — одна сім’я.

 «Чому сім’ю називають найбільшим скарбом людини?»

Моя сім’я і дорога родина —

це тато, мама, бабця і дідусь,

сестричка, братик і любов єдина,

і я у них також любити вчусь.

Мені тут тепло, затишно і тихо,

надійно, світло, радісно завжди.

Мене в родині оминає лихо,

з усім на світі я біжу сюди.

Чи радість світла в серденьку буяє,

чи сльози гіркі ллються із очей,

я йду в родину, я ж бо добре знаю,

як люблять у моїй сім’ї дітей.

Вправа «Я уявляю»

— Заплющте очі, уявіть, що ви ідете вулицею, підходите до свого будинку, піднімаєтесь східцями, відмикаєте дверний замок своїм ключем.

— Кого ви бачите?

— Що ви відчуваєте?

— Діти, хто разом з вами мешкає в одному будинку? (Тато, мама, братик, сестричка.)

Як вас назвати одним словом? (Родина, сім’я.)

— Це найрідніші, найдорожчі на світі люди, які одне одного шанують, люблять і є членами єдиної сім’ї. Родина, мов сонечко, зігріває дитину від народження. Сім’я — це гніздечко любові і тепла для кожного з нас, у ній панує злагода, повага до старших, особливо до дідусів і бабусь. Добре, коли родина весела, дружна, міцна, коли діти слухають дорослих, а дорослі дбають про дітей. Тоді кожному живеться щасливо і радісно.

Гра «Добираємо слова»

Спробуйте завершити речення:

- Батьки про своїх дітей... (хвилюються, турбуються, піклуються, дбають).

- Вони донечок і синів... (люблять, голублять, пестять, обіймають, цілують, одягають, навчають, виховують).

- Своїх батьків діти повинні... (любити, поважати, шанувати, слухатися, радувати).

- І мама, і тато засмутяться, якщо їхня дитина буде... (капризувати, вередувати, хворіти, ледарювати).

- Свого меншого братика (сестричку) я буду... (втішати, заспокоювати, колихати, гойдати, розважати, годувати, умивати, вчити).

 

Пташка в рідний край вертає,

Бо тут їй миліше.

Всюди гарно, всюди славно,

Всюди добрі люди,

Краще ж, як у батька й неньки,

Вам ніде не буде.

— А ви знаєте, що існує День Родини? Відзначають його влітку, 8 липня. Символом родини є польова квітка з білими, ніжними пелюстками.

— Як називається ця квітка? (Ромашка.)

Пластилінографія «Квіти любові»

Спробуйте виготовити своїм рідним квіти любові. 




 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 Інформація для батьків : " Батькам про покарання" https://rosinka.org.ua/batkam-pro-pokarannya/