понедельник, 21 марта 2022 г.

 

«Стікери на лоб», або «15 питань»

Що потрібно. Паперові стікери, ручка або взагалі нічого.

Як грати. У гри є два варіанти.

Варіант 1. Грають від трьох осіб і більше. Усі приклеюють стікери собі на лоб. Кожен пише сусідові ім’я якогось персонажа, знаменитості або знайомого. Важливо, щоб це була жива істота (хай навіть вигадана). Людина не бачить, що написано в неї на лобі.

Кожен з гравців ставить запитання про свого персонажа. Наприклад: «Я чоловік?» або «Я президент?» Якщо він отримує позитивну відповідь, він продовжує ставити питання. Якщо негативну — хід переходить до іншого гравця. Виграє той, хто першим вгадав свого персонажа.

Варіант 2. Можуть грати двоє людей. Один гравець стає ведучим і загадує персонажа. Інший повинен поставити й вибудувати 15 запитань так, щоб з їхньою допомогою повністю вгадати героя. Тобто за 15 ходів йому доведеться від запитання «Чи існував герой у реальності?» дійти до прямого запитання про ім’я: «Ти загадав Тараса Шевченка?» Якщо вийде вгадати персонажа за меншу кількість питань — добре. А ось якщо в 15 питань ви не вкладетеся, значить, програли. Також є варіація гри «Хто я?» — з готовими наборами картинок та запитань.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 Інформація для батьків : " Батькам про покарання" https://rosinka.org.ua/batkam-pro-pokarannya/