среда, 20 января 2021 г.

 ПОДОРОЖ МІСТАМИ УКРАЇНИ

«Подорож містами України»

— До якої країни ми сьогодні помандруємо?

 Красивий, щедрий рідний край,

І мова наша солов’їна.

Люби, шануй, оберігай

Усе, що зветься... (Україна)!

— Як же називається наша країна?

— А люди, які живуть у ній?

— Якою мовою розмовляють українці?

— Наша країна дуже гарна, мальовнича, дружна.

 Легенда про Україну

Колись, дуже-дуже давно, роздавав Господь землі державам. Багато зібралося їх біля Божого порогу. Кожна держава сподівалася отримати свою, найкращу часточку на планеті. А потім усі вони, отримавши, що хотіли, розходилися господарювати на своїх, Богом даних, землях.

Але до загальної черги не встигла Україна. Важко працювала, стомилася, ледве прийшла до Бога. Стала осторонь і не сміє очей підвести. Господь побачив заквітчану красуню, покликав до Себе і запитав:

— Ти спізнилася, Україно, поглянь: усі розійшлися зі своїми наділами. Де ти була?

— Працювала,— опустила очі, із яких рясно посипалися сльози-перли,— прости мені, Господи, піду я...

Поглянув Господь на дівчину-Україну, на її натруджені руки, на її втомлене, але таке гарне обличчя й відповів:

— Знаю тебе, Україно, знаю. Знаю серце твоє вразливе та ніжне, знаю душу твою співучу, просту. Знаю, як ти спиш і прокидаєшся, як плачеш і радієш, як працюєш важко, як співаєш щиро. Знаю, як любиш простір і небо, волю й життя. Знаю, бо Сам сотворив тебе такою. Не йди, зачекай...

А Україна йому відповідає:

— Якщо немає в Тебе, Господи, землі для мене, піду я. Не забирай ні в кого, щоб мені дати. Мені чужого не потрібно...

Господь погладив схилену голову заплаканої дівчини-України й відповів:

— Не журися, Україно! Посміхнися, радій і співай пісню гарну! Нову пісню. Тому що вподобав я тебе і не дам тобі сумувати! Є у Мене земля! Моя земля. Залишив її Собі, щоб тішитися, але з радістю віддаю тобі! Пануй, господарюй, працюй і радій! Це земля, де перегукуються степи з небом, а зоряний простір вкриває собою тишу дерев, де гори шепочуться з ріками, а у небі співає жайвір. І сонце там особливе, і люди надзвичайні. Твої люди, Україно!

Живи і радій! Але пам’ятай: якщо берегтимете цю землю, то вона буде ваша, а якщо ні — то ворога,— сказав Бог. — А Я з цього часу буду з тобою назавжди. Бо ти — та земля, той край, що в Моєму серці...

— Що заповів Бог робити з землею, що подарував дівчині?3

Розгляньте карту України 


Перегляд мультфільму «Твоя країна — Україна»

https://www.youtube.com/watch?v=RVNwfBBGRyw

— Які символи нашої держави ви знаєте?

— Що означають кольори на прапорі?

— Що ви можете сказати про Герб України?

— Як слід поводитися під час виконання Гімну України?

— Яке місто є нашим обласним центром?

 Слухання вірша «Черкащині»

Вкраїни рідної окраса,

Земля безсмертного Тараса!

Хоч відшуміли, відгули,

Але у серці проросли

І думи й плач, тяжка неволя,

Далеких прадідів зла доля.

Не зна історія зупину.

Твої тополі і калини,

Твої Дніпро і Тясмин, Рось

Знесли усе, що довелось.

На кручах цих, від рясту синіх,

Лунає слава Чигирина.

Де розцвітають в полі маки,

Навік заснули гайдамаки...

Чи можем ми про те забути,

Що тут козацькії загони

Пройшли під прапором свободи

На всю країну з гін у гони

Летить омита смутком теплим,

Полеглим пам’ять — «Степом,

степом...»

Тобі, мій краю, в щирім слові

І я освідчуюсь в любові...

Л. Тараненко

Фантастичні перетворення

— Уявіть, що ви — чарівники. Що ви змінили б у рідному місті?




Комментариев нет:

Отправить комментарий

 Інформація для батьків : " Батькам про покарання" https://rosinka.org.ua/batkam-pro-pokarannya/